کارت آموزشی طبقه بندی

دسته: کتاب و محصولات کمک آموزشی کودک و نوجوان, محصولات کمک آموزشی به کودکان ۳ سال, محصولات کمک آموزشی به کودکان ۴ سال, وسایل کمک آموزشی پیش دبستانی ۶ سال, وسایل کمک آموزشی کار درمانی، گفتار درمانی, وسایل کمک آموزشی کودکان و نوجوانان, وسایل کمک آموزشی مفاهیم به کودکان ونوجوانان, وسایل کمک آموزشی مهد کودک ۵ سال

کارت آموزشی طبقه بندی

ویژگی های محصول
۴۵,۰۰۰  تومان


نقد و بررسی اجمالی

کارت‌ پازل آموزش طبقه بندی

کارت‌ پازل طبقه بندی  که شامل ۲۶ کارت پازل آموزشی با سطوح مختلف می‌باشد. این کارت‌ها برای کودکان ۳ سال به بالا مناسب هستند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا بازی‌های آموزشی را با فعالیت‌های فکری و حرکتی ترکیب کنند.

در این بازی کودکان ۲۶ کارت را به صورت ۱۳ جفت کارت مرتبط با هم دسته بندی می کنند. از کودک بخواهید نگاهی به تمامی کارت ها بیندازد. بعد از کشف رابطه هر کارت با کارت دیگر، آن دو کارت را با هم جفت کند.

موضوعات آموزش طبقه بندی شامل: حیوانات مزرعه، حیوانات جنگل، درخت، ماشین، توپ، کیف، کلاه، گل، صیفی جات، سیب، پرنده، کفش و عینک می باشد.

علاوه بر این می توانید با برش خط های پشت هر کارت، آن کارت را تبدیل به یک پازل ۲ یا ۴ تکه کنید.

این کارت پازل ها به عنوان یک ابزار آموزشی کاربردی برای ارتقاء تمرکز، توجه، حافظه و مهارت‌های حرکتی کودکان استفاده می‌شوند. همچنین، این بازی ها به کودکان کمک می‌کنند تا تصویر سازی، استدلال، پرسش و پاسخ را تقویت کنند.

 



مشخصات فنی



برچسب ها



ارسال دیدگاه

جهت ثبت دیدگاه خود ابتدا باید وارد سایت شوید:
ورود / ثبت‌نام

ورود/ثبت نام

لطفا برای ورود یا ثبت نام،شماره تلفن همراه خودرا وارد کنید

دیدگاه ها
محصولات مرتبط